کاربر محترم :

در صورت مشاهده تخلف شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای و در جهت اطلاع رسانی و ارجاع امر به مراجع ذیصلاح قانونی هرگونه اطلاعات موثر در خصوص نوع تخلف شرکت های بازاریابی را با تکمیل این فرم ارسال فرمائید .

وارد نمودن قسمت های ستاره دار الزامی می باشد.
به منظور پیگیری گزارش تخلف،وارد کردن ایمیل در قسمت مشخص شده ،الزامی می باشد.


                        
مشخصات گزارش دهنده :                        

نام

نام خانوادگی

آدرس

*شهر

*استان
تلفن

*ایمیل
من این گزارش تخلف را بعنوان یک:

مشتری خریدار کالا و خدمات از شرکت بازاریابی تکمیل می کنم.
بازاریاب شرکت تکمیل می کنم.

به عنوان فرد مطلع از وقوع تخلف تکمیل می کنم.

آیا از حقوق خود در مقابل شرکتهای بازاریابی شبکه ای اطلاع دارید؟

بله
خیر
وضعیت حال حاضر تخلف گزارش شده را بیان کنید(طرح شده در وزارت بازرگانی و یا شرکت بازاریابی)


تاریخ آشنایی و انجام بازاریابی برای شرکت:



علت نارضایتی شما از شرکت بازاریاب شبکه ای کدام گزینه ها میتواند باشد؟

کالا یا خدمات معرفی شده توسط شرکت مجوز فروش نداشته است.
عدم شفاف سازی شرکت در خصوص کالا و خدمات ارائه شده
اخذ مبلغی تحت عنوان پورسانت از مشتری برای بازاریاب توسط شرکت یا بازاریاب
کالا و خدمات ارائه شده توسط شرکت مشمول قانون منع تبلیغات عمومی بوده است.
پرداختها به شرکت خارج از شبکه بانکی کشور صورت گرفته است.
برای پرداخت حق بازاریابی پیش شرطهایی لحاظ گردیده است.
شرکت بازاریاب شرایط و ابزار توزیع، فرآیند،عودت،تبلیغ و آموزش را برای مشتری شفاف سازی نکرده است.
اخذ مبلغی تحت عنوان حق عضویت توسط شرکت بازاریاب.
پرداخت حق بازاریابی بر اساس درصدی از سود تعریف شده و نه بر اساس درصدی از مبلغ فروش یا مبلغی ثابت در ازای هر تعداد فروش
شرکت بر خلاف شرایط و ضوابط معین در قرارداد منعقده با بازاریاب یا مشتری عمل کرده است.
اطلاعات شخصی مشتری و بازاریاب توسط شرکت حفظ نمی شود.
بازار هدف در شرکت بازاریابی مشخص نمی باشد.
سایر موارد(در قسمت توضیحات شرح دهید)



مشخصات شرکت بازاریابی:



* نام شرکت بازاریابی که حقوق شما را نقض کرده است.
نشانی دقیق دفتر مرکزی شرکت بازاریاب

آدرس وب سایت شرکت بازاریاب

نام بازاریابی که حقوق شما را نقض کرده است:


نام شخصی که در شرکت مشکل و تخلف صورت گرفته را با ایشان مطرح کرده اید:

*جزئیات مشکل خودتان را در خصوص شرکت بازاریابی بطور دقیق شرح دهید .

هر پاسخی را که از طرف بخشهای مختلف (مسئولین شرکت و یا مراجع قانونی) برای حل مساله دریافت کرده اید،را شرح دهید.

*هر نوع اطلاعات اضافی که ممکن است به حل مساله کمک کند را ذکر کنید.

                                          

                                                       
    
 
 



سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲سامانه استعلام شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

ایران هشدار

درباره ما

تماس با ما

ایمیل

آپارات


دسترسی ها

کلاهبرداری ارتباطی

قمار و شرط بندی

هشدارها

مطالب برگزیده

قوانین و مقررات

اینفوگرافیک

مصاحبه

لینک های مرتبط

اطلاع رسانی فروش مستقیم

اینماد

پلیس فتا

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی

مرکز ملی فضای مجازی