Telegram Sapp Instagram Aparat tvhoshdar
بازاریابی شبکه ای
منشور اخلاقی WFDSA اعلام می دارد، که شرکت های فروش مستقیم و فروشندگان مستقل نباید از روش های فروش اغواگرایانه، فریبکارانه و غیرمنصفانه استفاده کنند.

مجموعه ابزار تنظیم مقررات جهانی از طریق ارائه گزارش وضعیت در حال ارتقا می باشد.خلاصه قانونی شامل یک خلاصه از قوانین و دستورالعمل های فروش مستقیم است که در حال به روز رسانی می باشد.

فروش مستقیم مدلی از کسب و کار است که فرصت های کارآفرینی را به افراد با عنوان پیمانکاران مستقل در بازار ارائه می دهد؛ این کسب و کار، فروش کالاها و خدمات خارج از یک مکان ثابت خرده فروشی است و به روش فروش فرد به فرد و از طریق همایش خانگی و یا آنلاین صورت می پذیرد.

این شرکت با شناسه صنفی  0466720381   پروانه کسب بازاریابی شبکه ای را برای مدت 5 سال تا تاریخ "1403/03/05"  از اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی دریافت کرده است.

این شرکت با شناسه صنفی  0466725067   پروانه کسب بازاریابی شبکه ای را برای مدت 5 سال تا تاریخ "1403/03/18"  از اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی دریافت کرده است.

هم اکنون مرجع صدور پروانه کسب برای فعالیت بازاریابی شبکه ای در ایران اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است و شرکت هایی که قصد فعالیت و فروش و پرداخت پورسانت چند سطحی دارند، می بایست پروانه کسب مربوط به این فعالیت را دریافت نمایند.

فعالیت شرکت بازاریابی شبکه ای advocare توسط FTC متوقف شد. علت اصلی این تصمیم تخلفات محرز در طرح درآمدزایی شرکت بوده است.
این ارائه یک طیف از آموزش های متقابل نه تنها برای اعضای فعال در این صنعت بلکه برای تمامی محققان، سرمایه گذاران و مهم ترین افرادی که به دنبال فرصت در این صنعت هستند را فراهم می کند.

فدراسیون جهانی فروش مستقیم یک سازمان غیر دولتی می باشد که در سال 1978 تاسیس شده است و مسئولیت هدایت و معرفی فروش مستقیم در سطح جهانی را بر عهده گرفته است.

شرکت های فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای این روزها تبدیل به معضلی در حرفه بازاریابی شبکه ای کشور شده اند. با معرفی چند نشانه ساده تشخیص این شرکت ها را برای بازاریابان ساده تر نموده ایم.
لیدرها یا سرشاخه های شرکت های بازاریابی شبکه ای با سوءاستفاده از جایگاه خود مشکلاتی را در فعالیت بازاریابان و به تبع آن شرکت ها ایجاد نموده اند.
بازخرید کالا به دلیل سلایق شرکت ها و عدم اطلاع بازاریابان از ضوابط آن، تبدیل به چالشی در حوزه بازاریابی شبکه ای شده است.
متأسفانه در برخی شرکت ها نظارت بر دوره های آموزشی بصورت جدی انجام نمی­ شود و این موضوع زمینه بروز برخی از تخلفات را ایجاد می ­­نماید.

پاداش استخری در بازاریابی شبکه ای عبارت است از اختصاص درصدی از فروش ناخالص شرکت به افراد واجد صلاحیت، به طوری که با تجمیع امتیازات افرادِ واجد صلاحیت و احتساب درصد اختصاص یافته، ارزش ریالی هر امتیاز محاسبه و بر این اساس سهم هر فرد مشخص می گردد.

یکی از معضلات حرفه بازاریابی شبکه ای در کشور گسترش فعالیت شرکت های فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای و خروج بازاریابان از چهارچوب مقررات بوده است.

 جان تیلور دکترای تحقیق جامع و تجزیه و تحلیل طرح های درآمدزایی، بیش از 400 شرکت مختلف mlm در کشورهای مختلف را مورد تحلیل قرار داده و در کتاب خود با نام "باید ها و نباید های mlm " یافته های خود را بیان کرده است.

برخی از صاحبان کسب وکار با عنوان پرداخت پورسانت های تک سطحی فعالیت شان را آغاز کرده اند اما درعمل به طور غیرمستقیم در حال پرداخت پورسانت چندسطحی بدون دریافت مجوز قانونی هستند.

اصولا اگر بخواهیم بازاریابی شبکه‌ای را با بازاریابی سنتی مقایسه کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که در روش سنتی خرید به صورت چهره به چهره صورت می‌گرفت اما در بازاریابی شبکه‌ای بدون هیچگونه واسطه‌ای انجام می‌شود.

به هر شرکتی که از طریق فضای مجازی مدعی قانونی بودن فعالیت خود با عنوان بازاریابی هستند، اعتماد نکنند بلکه حتماً از طریق سایت های ایران هشدار و سایت مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از قانونی بودن آن اطلاع حاصل نمایند.
DSA نتایج فروش این صنعت را در جلسه سالانه خود در ژانویه ارائه و دلایل اصلی رکود در فروش مستقیم را در آمریکا توضیح داد .

انتها123456
دسترسی ها
  info@iranhoshdar.ir

   کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت iranhoshdar.ir می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.