Telegram Sapp Instagram Aparat tvhoshdar

گزارش WFDSA ازفعالیت های بشر دوستانه جهانی در سال 2017

گزارش WFDSA ازفعالیت های بشر دوستانه جهانی در سال 2017
تاريخ:دوم مهر 1398 ساعت 14:15   |   کد : 30565
از هر 4 شرکت فروش مستقیم که در فعالیت های بشر دوستانه شرکت می کنند، 23درصد  این فعالیت ها را از ابتدای تاسیس شرکت شان داشته اند. بسیاری از شرکت های فروش مستقیم هم زمان با تاسیس شرکت، بنیاد فعالیت بشر دوستانه را راه اندازی کرده اند.

به گزارش ایران هشدار - گزارش WFDSA ازفعالیت های بشر دوستانه جهانی در سال 2017 به شرح زیر می باشد. براساس گزارش wfdsa، شصت و سه شرکت در این فعالیت ها حضور داشته اند.
به عنوان یک صنعت جهانی موفق افتخار این  سازمان است که طی فعالیت های بشر دوستانه، بیش از 82  درصد شرکت های فروش مستقیم در فعالیت های بشر دوستانه شرکت کرده اند.

چگونگی فعالیت های شرکت های فروش مستقیم آغازی برای مشارکت آنها در فعالیت های بشر دوستانه می باشد.
از هر 4 شرکت فروش مستقیم که در فعالیت های بشر دوستانه شرکت می کنند، 23درصد  این فعالیت ها را از ابتدای تاسیس شرکت شان داشته اند. بسیاری از شرکت های فروش مستقیم هم زمان با تاسیس شرکت، بنیاد فعالیت بشر دوستانه را راه اندازی کرده اند.

                

فعالیت بشر دوستانه در فروش مستقیم چگونه صورت می گیرد؟
حمایت و فعالیت با مؤسسه خیریه و سازمان غیر دولتی نقش زیادی را در فعالیت های بشر دوستانه فروش مستقیم ایفا می کند.
40 درصد از حمایت و مشارکت با یک یا دو مؤسسه خیریه یا سازمان غیر دولتی؛ 38 درصد با 3 تا 10 ان جی او یا موسسه خیریه و 21 درصد یا بیش از10 موسسه خیریه یا ان جی او
سه مورد از برترین معیار های شرکت های فروش مستقیم در تصمیم گیری مالی در مورد مسائل عام المنفعه برای سازمان ها شامل :
1.  ارزش ها و اهداف سازمانی متناسب با شرکت؛
2. شهرت و شرایط قانونی سازمان؛
3. تاثیر و مفید بودن سازمان.

                


در سال 2016 ، تعداد 44 شرکت گزارش دادند؛ که مبلغ 26 میلیون دلار را برای اهداف خیرخواهانه از ایالات متحده آمریکا هزینه کردند، از این میان 41 شرکتی که در هر دوسال 2016 و 2015 کمک های خیر خواهانه انجام داده بودند، گزارش دادند که این کمک ها در سال 2016 به میزان 54 درصد افزایش یافته است.

19 شرکت گزارش دادند؛ که 78 میلیون دلار راصرف اهداف خیرخواهانه در داخل ایالات متحده آمریکا نموده اند، در این میان 18 شرکت در این اهداف خیرخواهانه بوده اند که این هزینه را طی سال 2016 به میزان 41 درصد افرایش داده اند.
24 شرکت گزارش داده اند که نمایندگان آنها،فروشندگان مستقل خرده فروشی، کمک های مالی خیرخواهانه 50 میلیونی دلار در سال 2016 انجام داده اند. این 24 شرکت که درهر دوسال 2015 و 2016 خدمات خیرخواهانه ای داشته اند، گزارش داده اند که این کمک ها توسط نمایندگان فروش آنها صورت گرفته و درسال 2016 به میزان 18 درصد کاهش یافته است.

کمک های بشر دوستانه شرکت های فروش مستقیم به شکل های مختلف می باشد.
اخیرا 82 در صد به صورت پول نقدو 65 درصد به صورت خدمات ارائه می شود. 59 درصد از زمان کارمندان و مشاوران خود را به فعالیت بشر دوستانه اختصاص می دهند. 45 درصد ازسود فروش محصولات خاص خود را اهدا می کنند. 43 درصد از رویدادهای خیریه حمایت می کنند و 27 درصد از طریق بنیاد خیریه که خود راه اندازی کرده اند، کمک می نمایند.
خدمات عام المنفعه چیست؟
47 نظر سنجی داوطلبانه شرکت ها نشان می دهد که شرکت آنها و نماینده های فروش آنها در سال 2016 درفعالیت های بشر دوستانه و خیریه شرکت کرده اند .این گزارش حاکی از اهدای 204 میلیون دلار توسط  شرکت ها به خیریه و امور عام المنفعه است که 23 درصد افزایش یافته است.

انواع روش های استفاده شده توسط شرکت های فروش مستقیم برای فعالیت های بشر دوستانه

توجه: جمع درصد ها به 100 نمی رسد زیرا یک شرکت در بیش از یک معیار ممکن است فعالیت نموده باشد. نمودار زیر نشان می دهد 82 درصد از شرکت های فروش مستقیم کمک های نقدی خود را برای فعالیت های بشر دوستانه صرف و 65 درصد از شرکت های فروش مستقیم کمک های غیر نقدی خود را برای این فعالیت ها  ارسال نموده اند. دقت نمایید که ممکن است یک شرکت هم کمک نقدی هم غیر نقدی و هم داوطلبانه و ... را برای فعالیت های بشردوستانه انجام داده باشد.

                


چه کسانی از خدمات خیرخواهانه بهره می برند؟
• 83 درصد از شرکت های فروش مستقیم که فعالیت های بشر دوستانه را حمایت می کنند،خدمات خود را از طریق خدمات مربوط به سلامتی  و کمک های مالی یا مشارکت در فعالیت های داوطلبانه ارائه می کنند.
• آموزش، از طریق 65 درصد کمک ها حمایت می شود.حفاظت از محیط زیست و حمایت از آن از جانب 29 درصد ، هنر و فرهنگ از جانب 29 درصد، رشد اقتصادی به میزان 25 درصد توسط این شرکت ها حمایت شده اند.
• فعالیت خیرخواهانه که در صنعت فروش مستقیم انجام می شود به اقشار مختلفی از مردم عوایدی می رساند؛  در 44 درصد از این کمک ها توجه  ویژه ای به کودکان و 19 درصد تمرکز ویژه ای روی زنان صورت گرفته است.
  26 درصد شرکت ها گزارش داده اند 9/3 میلیون نفر از طرف فعالیت های انسان دوستانه شرکت های فروش مستقیم در سال 2016 بهره مند شده اند.

• 16 شرکت گزارش داده اند که 4.5 میلیون نفر در سال 2016 از فعالیت های خیرخواهانه ای که از جانب نماینده  این شرکت ها حمایت مالی وغیر مالی صورت گرفته است، بهره مند شده اند.
همه افراد، مجامع و مردم نیازمند درسراسر جهان می توانند از خدمات و امکانات خیرخواهانه افراد در فروش مستقیم بهره مند شوند.

 

mlmbook

Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

دسترسی ها
  info@iranhoshdar.ir

   کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت iranhoshdar.ir می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.