تاريخ:نوزدهم اسفند 1399 ساعت 11:53
کد : 41887

خلاقیت بهتر است یا تکثیر

خلاقیت بهتر است یا تکثیر

این افراد تکنیک منحصر به فرد خودشان در انجام فروش و یا عضوگیری را ندارند؛ بلکه تماماً همانند لیدرهای خود رفتار می کنند و البته لیدرها نیز زیر مجموعه خود را ترغیب به داشتن خلاقیت نکرده و از آنان توقع دارند که مطابق با دستورالعمل های ارائه شده توسط آنان فعالیت کنند.

به گزارش ایران هشدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فروش مستقیم، یکی از ویژگی هایی که در اکثر بازاریابان دیده می شود ویژگی تکثیر است. به این معنی که این افراد تکنیک منحصر به فرد خودشان در انجام فروش و یا عضوگیری را ندارند؛ بلکه تماماً همانند لیدرهای خود رفتار می کنند و البته بالاسری ها نیز زیر مجموعه خود را ترغیب به داشتن خلاقیت نکرده و از آنان توقع دارند که مطابق با شیوه های ارائه شده توسط آنان فعالیت کنند. حتی برخی از شرکت ها بر انجام تکثیر تأکید دارند، اما یک واقعیت وجود دارد هیچ سیستم یا تکنیک واحدی وجود ندارد که مردم با تکثیر آن به موفقیت برسند هر فرد شخصیت منحصر به فرد، توانایی، اخلاقیات و عادت های کاری خودش را داراست و هیچکدام از رهبران موفق در سطح دنیا آموزه های بالاسری شان را تقلید و تکثیر نکرده اند. رمز موفقیت در بازاریابی شبکه ای خلاقیت و نوآوری است؛ هرفردی می بایست متناسب با استعدادهای منحصر به فردش، روش فروش، آموزش و عضوگیری را انتخاب کند که او را به حداکثر موفقیت برساند. در کنار آن به استعداد و خلاقیت دیگر اعضا از رهبران فروش گرفته تا زیر مجموعه ها احترام بگذارد. ترغیب مبتکرانه کلید موفقیت در کار بازاریابان است. همه رهبران فروش باید افراد زیر مجموعه شان را برای یافتن استعدادهای منحصر فردشان ترغیب کنند. هر فردی توانایی هایی دارد؛ افراد را تشویق کنید تا از توانایی های خودشان استفاده کنند. نباید از افراد درون گرا توقع داشته باشید در یک بازار سرد روزانه  30 مشتری جذب کند و از یک فرد برون گرا هم نمی توانید توقع داشته باشید از طریق تلفنی و یا ارسال ایمیل مشتری جذب کند.
زیر مجموعه تان را تشویق کنید به جای تقلید که فعالیت مفیدی نیست، تکنیک متناسب با توانایی شان را به وجود بیاورند. درست است که کارگروهی یکی دیگر از رموز موفقیت است اما تلاش گروهی باید در جهت توانمند سازی متناسب با استعداد فردی باشد نه توانمند سازی به روش تقلید کردن. هر رهبر موفق سیستم منحصر به خودش را دارد و همیشه در حال نوآوری است. به گفته مارک یارنل:
"افراد کارافرین به دلیل طبیعت شان خلاق و مبتکر هستند. یکی از بزرگترین استدلال های نادرست در بازاریابی چندسطحی این است که سعی کنیم افراد خلاق را وادار به استفاده از سیستمی کنیم که آن را دوست ندارند و معمولاً نمی توانند آن را تکثیر کنند."

http://iranhoshdar.ir/Newsb/1/41887
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲سامانه استعلام شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

ایران هشدار

درباره ما

تماس با ما

ایمیل

آپارات

دسترسی ها

کلاهبرداری ارتباطی

قمار و شرط بندی

هشدارها

مطالب برگزیده

قوانین و مقررات

اینفوگرافیک

مصاحبه

لینک های مرتبط

اطلاع رسانی فروش مستقیم

اینماد

پلیس فتا

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی

مرکز ملی فضای مجازی