بازاریابی کلامی(Mouth Marketing) و دهان به دهان نیز نوعی از بازاریابی ارجاعی محسوب می شود. بازاریابی ارجاعی همان اثر تبلیغات کلامی را ایجاد می کند با این تفاوت که معمولا برای فروش محصول(یا خدمت) پاداش و جوایزی توسط شرکت در نظر گرفته می شود. این نوع بازاریابی تقریبا در همه شرکتها قابل استفاده است و معمولا به صورت کمپین هایی توسط انواع کمپانی ها ایجاد می شود.

یکی از مهم ترین ارکان در هر شرکت بازاریابی شبکه ای برای دریافت مجوز، رشد و بقا، پلن درآمدزایی یا طرح سوددهی است. چرا که شرکت ها بر اساس آن مجوز دریافت می کنند، بازاریاب جذب می کنند و مهم تر از همه پورسانت پرداخت می کنند.

می بایست به نرم افزارهای موثر برای فروش مستقیم با دقت و بررسی بیشتری نگاه کرد. سه آیتم در استفاده از این نرم افزارها می بایست مورد برسی قرار گیرد.

اخیرا مشاهده می شود که برخی بازاریابان ناآگاه به شایعه هایی دامن میزنند از این قبیل که مثلا شرکتی فعال در بازاریابی شبکه ای در ایران، با شرکتی غیر مجاز ادغام شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای با همراهی پلیس آگاهی و سایر دستگاه‌های مرتبط در استان خبر داد.

فروش مستقیم یک صنعت 193 میلیارد دلاری جهانی است که در خود 118.4 میلیون نفر فروشنده مستقل را جای داده است.

بر طبق آمار WFDSA صنعت فروش مستقیم نشان داده است که یک رشد پایدار طی سه سال گذشته به میزان 1.7 درصد از 2015 تا 2018 داشته است.


طی بازه زمانی که همه مردم دنیا با بیماری عجیبی درگیر شده اند، اقتصاد در همه دنیا با مشکلاتی مواجه شد و مشکلاتی را برای مردم بوجود آورد. در این بین یکی از شرکت های فروش مستقیم مطرح در دنیا، کمک های خود را برای کمک به مردم ارسال نمود.


شرکتی دیگر به شرکت های دارای مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای افزوده شد.

در برخی شرکت های بازاریابی شبکه ای، استرداد پول بازاریابانی که بازخرید انجام داده اند، با فواصل زمانی بلند مدت بعضا تبدیل به چالشی برای بازاریابان و شرکت بازاریابی شبکه ای شده است.

مطابق اطلاعیه شماره 107 دبیرخانه کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای، لغو موقت همایش های شرکت های بازاریابی شبکه ای صورت خواهد گرفت.

شرکت Ameay بزرگترین شرکت فروش مستقیم دنیا، اعلام کرد که طی سال 2019 به فروش 8.4 میلیارد دلاری دست یافته است که نسبت به سال 2018، 5 درصد کاهش داشته است.

 

این شرکت برزیلی از میان 132 شرکت در 21 کشور جهان، برای دهمین بار در عرصه فروش محصولات بهداشتی و سلامت و آرایشی مطرح شد.

 
در این مقاله سعی بر این است که 5 موردی که بیشترین تاثیر را روی فروش مستقیم در 2019 داشته است، بررسی کنیم .

در این مقاله سعی بر این است که 5 موردی که بیشترین تاثیر را روی فروش مستقیم در 2019 داشته است، بررسی کنیم .

در این مقاله سعی بر این است که 5 موردی که بیشترین تاثیر را روی فروش مستقیم در 2019 داشته است، بررسی کنیم.

نیاز لیدرها به دایر کردن شعب و عدم برآورده کردن آن توسط شرکت به دلیل هزینه های جاری موجب شده تا گاهی تخلفاتی در این زمینه صورت گیرد؛

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در موفقیت یک شرکت بازاریابی شبکه ای، انتخاب کالای مناسب برای فروش است. حال این سوال پیش می آید که چه کالایی مناسب است؟

دسترسی ها
  info@iranhoshdar.ir

   کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت iranhoshdar.ir می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.