Telegram Sapp Instagram Aparat tvhoshdar
 جان تیلور دکترای تحقیق جامع و تجزیه و تحلیل طرح های درآمدزایی، بیش از 400 شرکت مختلف mlm در کشورهای مختلف را مورد تحلیل قرار داده و در کتاب خود با نام "باید ها و نباید های mlm " یافته های خود را بیان کرده است.

برخی از صاحبان کسب وکار با عنوان پرداخت پورسانت های تک سطحی فعالیت شان را آغاز کرده اند اما درعمل به طور غیرمستقیم در حال پرداخت پورسانت چندسطحی بدون دریافت مجوز قانونی هستند.

اصولا اگر بخواهیم بازاریابی شبکه‌ای را با بازاریابی سنتی مقایسه کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که در روش سنتی خرید به صورت چهره به چهره صورت می‌گرفت اما در بازاریابی شبکه‌ای بدون هیچگونه واسطه‌ای انجام می‌شود.

به هر شرکتی که از طریق فضای مجازی مدعی قانونی بودن فعالیت خود با عنوان بازاریابی هستند، اعتماد نکنند بلکه حتماً از طریق سایت های ایران هشدار و سایت مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از قانونی بودن آن اطلاع حاصل نمایند.
DSA نتایج فروش این صنعت را در جلسه سالانه خود در ژانویه ارائه و دلایل اصلی رکود در فروش مستقیم را در آمریکا توضیح داد .

شرکت جی ام اوشن اونیو پی تا ای منطقه آزاد چابهار  با مدیریت خانم المیرا شاپوریو با شماره مجوز 0466460128 و آدرس سایت www.jmtop.ir پروانه کسب بازاریابی شبکه ای را دریافت کرد.

 در ادامه بررسی بازارهای میلیارد دلاری فروش مستقیم بخش اول و دوم که در مطالب قبل در مورد آن توضیح داده شد، در این مطلب این بازارها را به طور منطقه ای بررسی می نمائیم.

تغییراتی طی 7 سال گذشته در حال رخ دادن است، به گونه ای که بازارهای توسعه یافته با 66.2 درصد از سهم فروش در سال 2010، جای خود را به بازارهای نوظهور با ثبت رشد پایدار داده اند.

شرکت بازاریابی شبکه ای توکا با مدیریت آقای ایوب آدینه وند و با شماره مجوز 0466449892 و آدرس سایت www.tokamlm.ir پروانه کسب بازاریابی شبکه ای را دریافت کرد.

انجمن فروش مستقیم جدید ترین آمارها در رابطه با آمار جهانی فروش مستقیم در سال 2017 را ارائه کرده است.

در قسمت دوم مقاله، به نتایج بررسی های دکتر جان تیلر از شرکت های بازاریابی شبکه ای و اثبات ادعای مطرح شده در عنوان مقاله پرداخته شده است.
DSA(انجمن فروش مستقیم آمریکا) 20 مورد از برترین شرکت های بازاریابی شبکه ای را که فرصت کارآفرینی به فروشندگان مستقل خود برای فروش محصولات و خدمات ارائه می دهند، اعلام کرد .

بازاریابی شبکه ای، سیستمی برای توزیع محصولات و خدمات از طریق شبکه ای از توزیع کنندگان مستقل است. توزیع کنندگان از فروش محصولات و عضوگیری دیگران پول به دست می آورند. 

کوین تامپسون (kevin Thompson) یکی از بهترین وکلای ایالات متحده است که به بررسی بازاریابی شبکه ای پرداخته است و نه مورد از عواملی که نشان از شرکت بازاریابی مناسب است را این گونه شرح می دهد.

همواره سؤالات زیادی مبنی بر اینکه به کدامیک از شرکت های بازاریابی شبکه ای بپیوندیم، دریافت کردیم. پاسخ ما در مورد این سؤال این است که شما می بایست موارد کلیدی را که از علائم یک شرکت خوب و حرفه ای می باشد، بررسی کنید.

زمانی که شما در معرفی یک محصول عرضه شده توسط فروشنده مستقیم مشارکت می کنید، آن ها مدیریت می کنند که این تصویر در ذهن مشتری خلق شود که در حقیقت محصولات آن ها بهترین هستند.

بازاریابان آگاه باشند که در صورت فعالیت و عدم تامین خواسته شرکت های هرمی (عضوگیری و پرداخت وجه)، هیچ گونه بازگشت سرمایه ای وجود ندارد و سرمایه اولیه به طور کامل از دست خواهد رفت.

مهمترین وظیفه راهبر این است که محیط و چشم اندازی را ایجاد کند که در آن شرکت بتواند رشد کند. خودتان را فریب ندهید؛ این زدن شعار به دیوار نیست. بلکه شامل ایجاد یک سیستم ارتباطی سازگار و ثابت است که از بالای سازمان شروع می شود و در سراسر سازمان جریان پیدا می کند.

دسترسی ها
  info@iranhoshdar.ir

   کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت iranhoshdar.ir می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.